سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 9:7 عصر

تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب



دسته: مهندسی صنایع


بازدید: 1 بار


فرمت فایل: docx


حجم فایل: 180 کیلوبایت


تعداد صفحات فایل: 29









تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب  و فاضلاب  در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

 

بسیاری از کشور های پیشرفته و بخصوص کشور های در حال توسعه قسمت اعظم از رشد تولید ناخالص داخلی خود را از طریق بهبود بهره وری و بخصوص استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود بدست می آورند. بطوریکه آمار و ارقام رسمی ارائه شده در این زمینه تعجب آور بوده و جای تأمل بسیار دارد.

در کشور ما نیز به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، فعالیت های بهره وری از سال 1371 با تأسیس سازمان ملی بهره وری ایران شروع شد و در طی این دهه فعالیت هایی در زمینه بسترسازی فرهنگی ارتقاء و بهبود بهره وری از طریق برگزاری کنگره ها، سمینار ها، همایش ها و چاپ و انتشار نشریات کتب بهره وری انجام شد و به مرور حجم فعالیت های اجرایی و آموزشی هم روبه افزایش گذاشت تا اینکه به دنبال گزارش سازمان ملی بهره وری ایران از وضعیت موجود بهره وری کشور و لزوم ارتقای آن در آینده، هیئت محترم وزیران در خرداد ماه سال 1379 مصوبه شماره 8070/ت 22910 هـ را مبنی بر تعیین شاخص های اندازه گیری بهره وری و استقرار و چرخه مدیریت بهبود توسط کلیه دستگاه های اجرایی به تصویب رساند و ضمن تعیین این سازمان به عنوان تسهیل کننده اجرایی این مصوبه، آن را برای اجرا به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ نمود.

این سازمان نیز در راستای اجرای با کیفیت مصوبه مذکور اقدام به برگزاری سمینار ها، دوره های آموزشی و ارائه خدمات کارشناسی در زمینه تعیین شاخص ها به دستگاه های اجرایی نمود و چهارمین سمینار ملی بهبود ایران را با محوریت گزارش دستگاه ها در رابطه با استقرار چرخه مدیریت بهبود برگزار نمود.

اما در راستای سیاست تمرکز زدایی دولت و باتوجه به اینکه پیشبرد حرکت بهبود بهره وری مستلزم فعالیت در سطح کل کشور و جامعه می باشد و نیز فعالیت های اجرایی مصوبه نیز مربوط به تمام اجزای دستگاه های اجرایی در سطح کل کشور بوده و مختص مرکز نمی باشد، این سازمان جهت فعال نمودن استان های کشور در زمینه استقرار چرخه مدیریت بهبود و اجرای دقیق مصوبه هیئت دولت سمینار توجیهی را برای مدیران کل ادارات کل استان ها و یک دوره آموزشی کوتاه مدت را برای یک کارشناس از هر اداره کل برگزار نموده است.

 

عنوان مطالب

 

  1. مقدمه
  2. تعاریف بهره وری
  3. شاخص های بهره وری
  4. نتیجه
  5. منابع


پرداخت و دانلود

 


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .







کلمات کلیدی : تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب , تحقیق بررسی شاخص های بهره وری در صنعت آب و فاضلاب , شاخص های بهره وری , شاخص های بهره وری در صنعت , شاخص های بهره وری در صنعت آب , بهره وری در صنعت آب و فاضلاب , بهره وری در صنعت


شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 9:5 عصر

پاورپوینت بررسی ازدواج موفق و ناموفق



دسته: معارف و الهیات

بازدید: 1 بار

فرمت فایل: ppt

حجم فایل: 980 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 21








پاورپوینت بررسی ازدواج موفق و ناموفق در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

دلایل درست ازدواج

 

(1مصاحبت و همراهی
(2عشق و صمیمیت
(3شریک حمایت کننده
(4شریک جنسی
(5والد شده
 دلایل نادرست ازدواج
(1شورش علیه والدین
(2جستجوی استقلال
(3التیام یک ارتباط شکست خورده
(4فشار خانواده و یا اجتماع
(5ازدواج اجباری
(6نیاز جنسی
(7دلایل اقتصادی
(8تنهایی و استیصال
(9احساس گناه
(10احساس کمبود و تهی بودن
¨

 



پرداخت و دانلود

 


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی ازدواج موفق و ناموفق , پاورپوینت بررسی ازدواج موفق و ناموفق , پاورپوینت بررسی ازدواج موفق , پاورپوینت بررسی ازدواج ناموفق

شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 9:3 عصر

تحقیق بررسی جنگ نرم و راههای مقابله با آن



دسته: تحقیق

بازدید: 1 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 18 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 17








تحقیق بررسی جنگ نرم و راههای مقابله با آن در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بخشی از مقدمه ی تحقیق

جنگ نرم چیست و راه‏های مقابله با آن کدام است؟

تا سال 1945 میلادی غالب جنگ‏ها "جنگ سخت" بود. پس از آن با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک شرق و بلوک غرب، دور جدیدی از رقابت ها میان آمریکا و شوروی سابق آغاز شد که به "جنگ سرد" مشهور شد. جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم بود که طی آن دو ابر قدرت در عین تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یکدیگر پرهیز می‏کردند.

با فروپاشی شوروی در سال 1991 میلادی و پایان جنگ سرد کارشناسان بخش جنگ در ایالات متحده با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و... دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

جنگ نرم

این نوع جنگ از فروپاشی شوروی شروع و تاکنون ادامه داشته و متکی بر تهدیدات نرم و قدرت نرم فرهنگی و اجتماعی است.آمریکایی ها با استفده از این نوع جنگ تاکنون موفق به تغییر چندین رژیم سیاسی در کشورهای مورد نظر شدند. انقلاب های رنگی که در چندین کشور بلوک شرق و شوروی سابق رخ داد،در واقع نمونه ای از جنگ نرم است. آمریکایی ها با استفاده از قدرت نرم موفق به تغییر رژیم های سیاسی در کشورهایی چون لهستان،گرجستان، چک اسلواکی، قرقیزستان، اکراین و تاجیکستان گردید. در تمامی این دگرگونی های سیاسی بدون استفاده از ابزار خشونت و صرفا با تکیه بر قدرت نرم و ابزار رسانه، با تغییر در ارزش ها و الگوهای رفتاری از رژیم های سیاسی حاکم مشروعیت‏زدایی گردید و از طریق جنبش‏های مردمی و ایجاد بی ثباتی سیاسی، قدرت سیاسی جابه جا شد.

جنگ نرم در قالب‏های مختلف مثل : انقلاب مخملی ، انقلاب های رنگی (انقلاب نارنجی و...)، عملیات روانی ، جنگ رسانه‏ای، با استفاده از ابزار رسانه‏ای ( رادیو ، تلویزیون، روزنامه و امثال آن) و ... توانست نظام سیاسی بعضی از کشورها ـ مانند اوکراین و گرجستان ـ را تغییر دهد.

تعریف جنگ نرم

مفهوم جنگ نرم (Soft Warfare) در مقابل جنگ سخت (Warfare Hard) است و تعریف واحدی که مورد پذیرش همگان باشد ندارد.

«جان کالینز» تئوریسین دانشگاه ملی جنگ آمریکا، جنگ نرم را عبارت از “استفاده طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن، برای نفوذ در مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی مجری می شود”، می داند.

 



پرداخت و دانلود

 


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : تحقیق بررسی جنگ نرم و راههای مقابله با آن , جنگ نرم , راههای مقابله با جنگ نرم , مقابله با جنگ نرم

 


شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 9:1 عصر

تحقیق بررسی حقوق زن ، ریاست شوهر و تمکین زن



دسته: آموزشی

بازدید: 1 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 56 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 34








تحقیق بررسی حقوق زن ، ریاست شوهر و تمکین زن در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بخشی از مقدمه :

نیاز به تنظیم روابط افراد و پدیده ها در زندگی اجتماعی و ضرورت پیدایش قوانین و مقررات را مطرح می کند و تحولات و دگرگونی های مستمر جوامع انسانی موجب می شود که قانوگذاران هر کشور در مواجهه با مسائل متسحدثه، با تقنین قوانین و مقررات حتی الامکان نیازهای قانونی را مرتفع نموده تا آحاد مردم تحت لوای قانون سامان یابند.

زنان به طور عام در چارچوب قوانین و مقررات جاری هر کشور، از حدود آزادی ها و مسئولیت های خود در جامعه آگاهی یافته و با حفظ حقوق شهروندی خود از آن تبعیت می کنند. اما ویژگی های خاص آنان، شناخت خلاءهای قانونی مربوط به زنان و تلاش در جهت رفع آن را مطرح می سازد.

تدوین، اصلاح یا تغییر قوانین مربوط به زنان، شناخت حقوق سیاسی و اجتماعی آنان در عرصه های ملی و بین المللی، تبیین و تنویز دیدگاه اسلام در زمینه ی حقوق زن، تحقیق همه جانبه و ارائه ی راهکارهای عملی تا رسیدن به نتایج مطلوب از جمله امور مهم در کشورمان به شمار می رود و بدون تردید در فرآیند رشد و توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نقش بسزایی ایفا خواهد نمود.

مرکز امور مشارکت زنان در راستای برنامه های خود به این مهم توجه نموده و امید است با همفکری و تلاش مجدانه دستگاه های مسئول و صاحبنظران محترم به اهداف مورد نظر دست یابد.

با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تلاش در جهت تبیین دیدگاه اسلام در زمینه ی حقوق زن به منظور فراهم ساختن شرایط رشد و توسعه ی همه جانبه کشور، موجب وضع قوانین جدید و اصلاح و یا نسخ قوانین گذشته شده است. مقام معظم رهبری در این خصوص چنین فرموده اند: «باید امروزه توجه کنیم، ببینیم که زنان برای حرکت در آن مسیر مطلوب اسلام برای زن به چه ابزار قانونی احتیاج دارند آن را برایشان فراهم کنیم...»

توجه خاص به حقوق زنان و فراهم نمودن امکانات لازم برای مشارکت زنان در فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی و تساوی آنان با مردان در برابر قوانین با رعایت موازین اسلامی در اصول مختلف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت بیان شده است. لذا ضرورت تقنین قوانین و مقررات مورد نیاز زنان بر کسی پوشیده نیست و باید در این زمینه تلاش های فراوانی انجام گیرد.

اولین قانون اساسی در سال 1285 هجری شمسی همگام با نهضت مشروطه خواهی نوشته شد. متن اولیه قانون اساسی دارای 51 اصل بود و به وسیله ی صدراعظم وقت و چند نفر رجال آن عصر که طرفدار اقتدار و سلطه ی بی حد و حصر مقام سلطنت بودند و چند نفر از نمایندگان دوره ی اول مجلس که از حکومت ملی و حقوق ملت جانبداری می کردند و چند نفر از مترجمین قوانین اساسی دیگر کشورها، تدوین گردید و به امضای مشیرالدوله صدراعظم وقت، محمدعلی میرزا ولیعهد و مظفرالدین شاه رسید.

 



پرداخت و دانلود

 


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : تحقیق بررسی حقوق زن ، ریاست شوهر و تمکین زن , حقوق زن , ریاست شوهر , تمکین زن

شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 8:59 عصر

پایان نامه بررسی بانکداری الکترونیک و حقوق حاکم برآن



دسته: حقوق

بازدید: 1 بار

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 1365 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 128








پایان نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق (گرایش خصوصی) با موضوع پایان نامه بررسی بانکداری الکترونیک و حقوق حاکم برآن در 128 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

چکیده

بانکداری الکترونیکی شیوه‌ای از بانکداری در جهان است که حاصل توسعه فناوری اطلاعات در امور بانکی می‌باشد. در بانکداری الکترونیکی ابزارهای فناوری اطلاعات در اختیار بانک‌ها قرار گرفته و خدمت‌رسانی به مشتریان بانک را تسهیل می‌نمایند. بانک‌های جدید با استفاده از فناوری‌های نوین چهره‌ای متفاوت از بانک‌های سنتی داشته و در راستای حداکثر نمودن ارزش نهایی برای مشتریان و ذی­نفعان خود قدم بر می‌دارند.

بانکداری الکترونیک به ایجاد محصولات و خدمات با بهای‏ کم از طریق کانال­های الکترونیکی اطلاق می‏شود. این محصولات و خدمات می‏تواند شامل صدور صورتحساب، دادن وام، مدیریت سپرده‏ها، پرداخت‏های الکترونیکی و ایجاد محصولات و خدمات پرداخت­های الکترونیکی، همانند پول الکترونیکی‏باشند.

بانکداری الکترونیکی هم مانند هر کار و صنعت دیگری برای دست یابی به اهداف خود و پیشرفت و توسعه به زیر ساخت ها، ابزارها و تجهیزات خاص خود نیاز دارد. زیرساخت هایی از قبیل سخت افزار، نرم افزار، فرهنگی، امنیتی، قانونی و برقراری یک روش بانکداری الکترونیکی کارآمد، مستلزم وجود قوانین متعدد و کارآمد در زمینه حقوقی و جزایی است تا ارتباطات پولی و بانکی بین مشتریان با یکدیگر و بین بانکی را سر و سامان بخشد.

در حال حاضر قانون خاصی در مورد بانکداری الکترونیک در حقوق ایران وجود ندارد اما در قانون تجارت الکترونیک، قانون جرایم رایانه­ای، آیین نامه نظام بانکداری الکترونیک مواردی در ارتباط بانکداری الکترونیک وجود دارد.

فهرست مطالب موجود :

چکیده

مقدمه

الف: اهمیت موضوع

ب: اهداف تحقیق

ج: پرسش های تحقیق

د: فرضیه های تحقیق

ه: روش تحقیق

و: سازماندهی تحقیق

بخش اول: کلیات

فصل اول: واژه­شناسی و بررسی سیر تاریخی بانکداری الکترونیکی

مبحث اول: واژه­شناسی

گفتار  اول: واژگان اصلی

                بند اول: بانکداری الکترونیک

                بند دوم: تجارت الکترونیک

                بند سوم: پول الکترونیکی

گفتار دوم: واژگان مرتبط

                بند اول: امضای الکترونیکی

                بند دوم: کسب و کار الکترونیکی

                بند سوم: حقوق بانکی

مبحث دوم: بررسی سیر تاریخی تجارت و بانکداری الکترونیکی

گفتار اول: سیر تاریخی تجارت الکترونیک

گفتار دوم: سیر تاریخی بانکداری الکترونیک

                بند اول: دوره اول اتوماسیون پشت باجه

                بند دوم: اتوماسیون جلوی باجه

                بند سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‏ها

               بندچهارم: یکپارچه‏سازی سیستم‏ها و مرتبط کردن‏ مشتری با تمامی عملیات بانکی

               بند پنجم: سیستم انتقال اطلاعات بصورت الکترونیکی

               بند ششم: سیستم جامع انتقال اطلاعات و انجام تراکنش‌‌های مالی

فصل دوم: تفکیک بانکداری الکترونیکی از مفاهیم مشابه

مبحث اول: تفکیک بانکداری الکترونیک از مفاهیم مشابه

گفتار اول: تفکیک بانکداری الکترونیکی از بانکداری سنتی

گفتار دوم: تفکیک بانکداری الکترونیکی  از تجارت الکترونیک

گفتار سوم: تفکیک بانکداری الکترونیکی از کسب و کار الکترونیکی

مبحث دوم: مزایا و معایب بانکداری الکترونیک

گفتار اول: مزایای بانکداری الکترونیک

گفتار دوم: معایب بانکداری الکترونیک

بخش دوم: حقوق حاکم بر بانکداری الکترونیک

فصل اول: ابزارهای بانکداری الکترونیکی

مبحث اول: زیرساخت­های بانکداری الکترونیک

گفتار اول: زیرساخت­های سخت افزاری و نرم افزاری

                بند اول: زیر ساخت­های سخت افزاری

                بند دوم: زیر ساخت­های نرم افزاری

گفتار دوم: زیر ساخت­های فرهنگی

                بند اول: فرهنگ­سازی

                بند دوم: آموزش و آشنایی با قوانین

گفتار سوم: زیرساخت­های امنیتی

مبحث دوم: ابزارهای حقوقی بانکداری الکترونیکی

گفتار اول: قراردادهای الکترونیک

                بند اول: مفهوم قراردادهای الکترونیک

                بند دوم: شرایط انعقاد قراردادهای الکترونیک

گفتار دوم: امضاء الکترونیکی

                بند اول: مفهوم و انواع امضاء الکترونیکی

                بند دوم: ارزش اثباتی امضاء الکترونیکی

گفتار سوم: پرداخت الکترونیک

                بند اول: نحوه پرداخت

                بند دوم: قابل برگشت بودن یا نبودن پرداخت الکترونیک

فصل دوم: مسائل حقوقی و قانون حاکم بر بانکداری الکترونیکی

مبحث اول: نحوه حمایت از حریم خصوصی داده­های الکترونیک

گفتار اول: داده­های شخصی و اصول حاکم در حمایت از داده­های شخصی

                بند اول: مفهوم حریم خصوصی

                بند دوم: مفهوم داده­های شخصی

                بند سوم: اصول حاکم در حمایت از داده­های شخصی

گفتار دوم: ضمانت اجرای نقض حریم خصوصی داده­های شخصی

مبحث دوم: مسائل حقوقی بانکداری الکترونیکی

گفتار اول: قانون تجارت الکترونیک

گفتار دوم: قانون جرایم رایانه­ای

گفتار سوم: آیین نامه نظام بانکداری الکترونیک

نتیجه گیری  

پیشنهادات

منابع و مآخذ

چکیده انگلیسی

 



پرداخت و دانلود

 


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : پایان نامه بررسی بانکداری الکترونیک و حقوق حاکم برآن , بانکداری الکترونیک , حقوق بانکداری الکترونیک , حقوق حاکم بر بانکداری الکترونیک




<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ