سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، جوان توبه کار را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 8:10 عصر
درنظام ریاستی نه تنها ریاست کشور و ریاست هیئت دولت برعهده شخص واحدی می باشد، بلکه این یکپارچگی درساختار قوه مجریه ودر میان رئیس جمهور وهمکاران وی نیز مشهود است
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
بررسی تطبیقی مدت زمان تصدی مناصب سیاسی در کشورهای منتخب با تاکید بر منصب ریاست جمهوری

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

درنظام ریاستی نه تنها ریاست کشور و ریاست هیئت دولت برعهده شخص واحدی می باشد، بلکه این یکپارچگی درساختار قوه مجریه ودر میان رئیس جمهور وهمکاران وی نیز مشهود است.

معاون رئیس جمهور اختیاراتی مستقل ازوی ندارد و وزیران نیز یک هیئت دولت، یعنی یک ارگان جمعی با مسئولیت مشترک، تشکیل نمی دهند وفقط وظایف و مسئولیت های خاصی را که رئیس جمهور به آنان محول کرده است، انجام می دهند.

برای فراهم کردن چنین موقعیتی برای رئیس جمهور مکانیسم هایی از جمله مدت زمان تصدی منظورمی گردد که به نوبه خود از وجوه مشخصه نظام ریاستی محسوب می شوند.

به این ترتیب احزاب مغلوب و در اقلیت قرار گرفته زمانی طولانی (بالای پنج سال) را در انزوای سیاسی نخواهند گذراند و بدین ترتیب زمینه برای تحول در نظام سیاسی و جلوگیری از کلونیزه شدن حزبی فراهم می شود؛ چراکه همان گونه که تجربه نشان داده است، حزب اقلیت معمولا در دو دوره متوالی، هم منصب ریاست جمهوری و هم اکثریت پارلمان را از دست نمی دهد.

فهرست مطالب

مبانی حقوق اساسی مرتبط با زمان تصدی مناصب سیاسی

الف) قوه مجریه یک رکنی

ب) انتخاب رئیس جمهور با انتخابات عمومی

ج) وسعت اختیارات رئیس جمهور

جمهوری ایتالیا

جمهوری فرانسه

جمهوری فدراسیون روسیه

جمهوری سوریه

جمهوری مصر

جمهوری اسلامی ایران

منابع


چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 8:10 عصر
اصولاً به یک سری کمکهایی که بدون استفاده از وسیله توسط افراد که در محل سانحه هستند ، برای فردی که دچار مصدومیت شده اجرا می شود، اطلاق م گردد و این کمکها در جهتی است که نه تنها جان فرد را از مرگ نجات م دهد بلکه علاوه بر آن م تواند از مصونیت های بیشتر و از معلولیتها و ناتوانی های جسمی دیگری که ممکن است به واسطه ایجاد مصدومیت ایجاد شده باشد نیز جلوگی
دسته بندی علوم پزشکی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 189 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
معیارهای اصولی در کمکهای اولیه

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

اصولاً به یک سری کمکهایی که بدون استفاده از وسیله توسط افراد که در محل سانحه هستند ، برای فردی که دچار مصدومیت شده اجرا می شود، اطلاق م گردد و این کمکها در جهتی است که نه تنها جان فرد را از مرگ نجات م دهد بلکه علاوه بر آن م تواند از مصونیت های بیشتر و از معلولیتها و ناتوانی های جسمی دیگری که ممکن است به واسطه ایجاد مصدومیت ایجاد شده باشد نیز جلوگیری کند.

بنابراین افراد م باست با یک سری دانشها و مهارتهایی که مربوط به کمکهای اولیه است آشنا شوند و با یک سری بایدها و نبایدها آشنایی پیدا کنند و وظایف خودشان را بدانند.
کمکهای اولیه فقط انجام یکسری اقدامات نیست، بلکه این مطلب که هر فردی بداند چه وظایفی را نباید انجام دهد، هم جزء اصول کمکهای اولیه است. بنابراین در مواجهه با فردی که دچار مصدومیت شده چند اصل را باید مد نظر قرار داد. تقدم و تأخر این اقدامات و اینکه فرد بداند کدامیک از این اقدامات را باید در مرحله اول انجام دهد و کدامیک را در اولویتهای بعدی قرار دهد، که ان نکته بسیار مهم است.

فهرست مطالب

مقدمه

کمکهای اولیه چیست؟

تعریف کمک دهنده و خصوصیات آنها

لزوم یادگیری کمکهای اولیه

وظایف کمک دهنده

آسیب های سر و گردن / ایست قلبی

کلاه ایمنی و آسیبهای سر و گردن

صدمات سر

شکستگی فک و گونه

مؤثرترین کمکهای اولیه به یک فرد مصدوم

طرز صحیح بیرون کشیدن کلاه ایمنی فرد مصدوم

نشانه های شکستگی فک و گونه

کمک به فرد دچار ایست قلبی / سوختگی ها

چگونه می توانیم فردی را که دچار ایست قلبی شده است از مرگ نجات دهیم؟

سوختگی های حرارتی

اقداماتی که در زمان ایجاد سوختگی می توانیم انجام دهیم

سوختگی شیمیایی

مسمومیت

خونریزی

ایست تنفسی

بلع جسم خارجی

گزیدگی

غرق شدگی

برق گرفتگی

گرمازدگی

نشانه های آفتاب زدگی

سرمازدگی

شکستگی ها

شکستگی قفسه سینه

نشانه های شکستگی قفسه سینه

شکستگی استخوان لگن

علائم شکستگی لگن

شکستگی بازو

شکستگی ترقوه

منابع


چهارشنبه 94 دی 23 , ساعت 8:9 عصر
در این پایان نامه تحقیقاتی چندین روش همراه با بعضی معایب و محاسن آن مورد بررسی واقع شده است از جمله شناسایی خودرو در تصاویر هوایی شناسایی خودرو مبتنی بر جزئیات در تصاویر خیابانی، شناسایی خودرو در الگوریتم Icm و در نهایت Vision bqased ACC در پایان پروژه توضیحاتی در باب سیستم حمل و نقل هوشمند و چگونگی و کاربرد شناسایی خودرو ارائه شده است
دسته بندی پردازش تصویر
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 4878 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
شناسایی خودرو توسط دوربین های هوشمند هوایی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

در این پایان نامه تحقیقاتی چندین روش همراه با بعضی معایب و محاسن آن مورد بررسی واقع شده است از جمله: شناسایی خودرو در تصاویر هوایی شناسایی خودرو مبتنی بر جزئیات در تصاویر خیابانی، شناسایی خودرو در الگوریتم Icm و در نهایت Vision bqased ACC در پایان پروژه توضیحاتی در باب سیستم حمل و نقل هوشمند و چگونگی و کاربرد شناسایی خودرو ارائه شده است.

حال به صورت کلی به بیان برخی از این یافته‌ها می‌پردازیم. درشناسایی خودرو در عکسهای هوایی، یک سیستم برای شناسایی خودروها در تصاویر هوایی در طول جاده عرضه می‌شود و شروع کار ازتست‌های روانشناسی می‌باشد تا ویژگی‌های مهمی برای شناسایی (همانند مرز بدنه ماشین، مرز جلوی شیشه جلو و...)پیدا شود. که در ساختار Baysian نشان داده شده است.

شناسایی وسیله نقلیه بوسیله VIEW POINT و RESOLUTION انجام می‌شود. و وسیله نقلیه به عنوان مستطیل مدل می‌شود از میانگین gray level و سطحهای شیبدار درونی، بیرونی و میانی وسایل برای تشخیص استفاده می‌شود.

در یک تشخیص دوربین ایستا، اشیای در حال حرکت بوسیله back ground subtraction شناسایی می‌شود.

در دیاگرام سیستم تشخیص، ماشین هندسی و دوربین تا وقتی که توزیع کننده ویژگی‌ها بیشتر تعلیم داده شوند بدون یادگیری مدل می‌شود. جهت جاده‌ها بوسیله لاین‌های انبوه در تصویر تخمین زده می‌شود و از چهار قسمت از جلوی شیشه جلویی دو قسمت از مرز بیرونی سایه و شدت منطقه سایه هنگامی که وجود دارد به عنوان ویژگی استفاده می‌شود. در تست روانشناختی یک مجموعه داده متفاوت با ماشینهای در شرایط آشکار سازی و تراکم مختلف در محیط متفاوت استفاده می‌شود.

نتایج بدست آمده شامل شکل مستطیلی، طرح wind shield، سایه ماشین تشخیص را آسانتر می‌کند و همچنین محیط که روی تشخیص اثر می‌گذارد می‌باشد.

در دسته‌ای از مسیر‌های جاده‌، مسیر‌های مورد نظر (DOI) می‌تواند بوسیله عکسها تخمین زده شود ویژگی‌های استفاده شده در این روش اغلب ویژگی‌های گردایان خطی می‌باشند. وازجوابهای گرادیان فیلتر‌های شکل اصلی استفاده می‌شود.

برای شناسایی ماشینها با ویژگی‌های قید شده باید شکل محل وابسته به مرکز را بشناسیم و از یک مدل عمومی شامل یک frame geometrical wiremodel و یک surface reflectance model استفاده می‌شود.

در بحث یکپارچگی ویژگی‌های چندگانه به ترکیب خصوصیات نیاز داریم و از شبکه Baysian استفاده می‌کنیم. در پارامتر‌های handcraft BN به دستگاههایی با مقادیر CPT نیاز داریم انجام دادن شناسایی با پارامتر‌های دستی کارایی قابل قبولی را نشان می‌دهد.

سپس بحث یادگیری پارامتر‌ها بیان می‌شود که به عنوان مثال یادگیری CPT فقط به محاسبات هیستوگرام نیاز دارد پس از آن شناسایی و سپس پردازش بیان خواهد شد. ضمنا بحث ROC که منحنی‌هایی هستند که کارایی سیستم ما را روی دو database نشان می‌دهد مطرح می‌شود.

بحث بعدی ذکر شده شناسایی ماشین مبتنی بر جزئیات می‌باشد. که باعث kay ‌هاکه از تصاویر ماشین‌ها که از مجموعه یادگیری بدست می‌آید ذکر می‌شود و به دسته‌بندی‌ها می‌پردازد. یک مخصوص می‌تواند بیش از یک دسته kay point آمیخته شود. در پایگاه داده زیر‌مجموعه منظره خیابان همه عکسها به gray scale از نتایج آزمایشات مختلف استفاده می‌شود سیستم بنزین SVM ‌های سراسری را اجرا می‌کند. آخرین مرحله در شناسایی اشیا در عکسها بکار بستن دسته کننده‌های دانا به همه پنجره‌های پنهانی در عکسها می‌باشد. بحثهایی در مورد شناسایی‌های چندگانه و روش‌های حل آن بیان می‌گردد. کاربرد این روش شناسایی ماشین با بکارگیری حد آستانه در آن صورت می‌گیرد همچنین می‌توان از روش برچسب‌گذاری در ماشینها استفاده کرد که معایب آن هم ذکر خواهد شد.

بحث‌هایی در مورد شناساگر اجزا و اینکه جهت ارزیابی هر جزء شناساگر، هر شناساگر به صورت زیر‌مجموعه‌ای از مجموعه تست بیان می‌شود، ذکر می‌گردد. و نیز بحث ترکیب اجزا بیان می‌شود که در آن سه دیدگاه بیان می‌شود.

بطورکلی قابل بحث است که آیا دسته‌های kay point ماشین می‌تواند به عنوان قسمتهای ماشینی مطرح شوند، یک مقایسه با سیستم کلی‌نگر فراهم می‌شود که برای نشان دادن دیدگاه مبتنی بر جزئیات از آن استفاده می‌شود. مشاهده می‌شود که سیستم مبتنی بر جزئیات در برابر شرایط غیر عادی همانند در‌آمیختگی و روشنایی قوی مقاومت بیشتری دارد. در این ساختار منابع محاسباتی بیشتری نیاز داریم. در نهایت این روش با کارهای اولیه در شناسایی خودرو مقایسه می‌شود.

در الگوریتم ICM در ابتدا مقایسه‌ای بین PCNN صورت گرفته است، و مطالب جزئی در مورد ICM و شامل اینکه ویژگی‌های تصویر نمی‌توانند بعد از پروسهICM به آسانی بهبود یابند. الگوریتم ICM چند pulse image را می‌سازد و شناسایی تغییرات از مقایسه این تصاویر مشابه بوجود می‌آید.

بحث شناسایی ماشین در حال حرکت روی جاده با استفاده از این ICM بیان می‌گردد ICM عکسهای تصاویر را معکوس می‌کند.

در روش آخر vision based Acc می‌باشد، بحث علامتهای مسیر جاده بیان می‌گردد که هر علامت مسسیر شناسایی می‌شود و یک ناحیه interest به جای پوشاندن قسمت جلوی ego- vehicle استفاده می‌گردد.

سیستم پیگیری خط توصیف می‌شود که به سه زیر سیستم تقسیم می‌گردد. سرانجام بحث شناخت و ردیابی ماشین با استفاده از وسایل نقلیه کاندید شده در طول مسیر که هر کدام به 5 منطقه فرعی و مستقل تقسیم می‌شود بیان می‌گردد.

فهرست مطالب

چکیده:1

مقدمه. 5

مقدمه‌ای بر روشهای شناسایی خودرو:5

شناسایی ماشین در عکس‌های هوایی.. 7

1- Ralated work :7

2- our apprack. 10

دیاگرام سیستم تشخیص.... 10

3- تست‌ روانشناختی (A Psychophysical test)11

4- Feature Extraction (استخراج ویژگی)14

1-4 clustering of road direction. 14

2-4- ویژگی‌های به کار برده شده برای ردیابی:15

3-4 model – based Feature Prediction :17

  1. Multi –feature integration. 19

1-5 : پارامتریزه کردن خصوصیات:19

2-5 یکپارچگی.. 20

3-5 : پارامتر‌های BN: handcraft22

4-5: یادگیری پارامتر‌ها :23

6 . شناسایی و پس پردازش... 26

1-6 : شناسایی.. 26

2-6 پس پردازش (Post – Processsing)29

7- نتایج و بحث (Result & Discussion)31

1-7: نتایج. 31

2-7 زمان محاسبات.. 34

8- نتایج و آینده کار. 35

Compont – based cardetection in street Scencee Images. 38

1- Object detaction frome work. 40

2- Experiment (آزمایش)41

Street Scenes Subset database. 43

keypoint – based car detector44

Compaison to global SVMs. 44

car detection. 45

1-3 : ترکیب اجزا Component Combination. 48

2-3 : شناساگر اجزاComponent detector50

3-3 : Component Combination classifier50

4- car detection. 52

5- نتایج Conclusion. 56

Comporison with Prior work in Car detection. 59

مقایسه با کارهای اولیه در شناسایی خودرو:59

Reference:61

استفاده‌ی ICM... 63

Tests of the ICM on imagery (معیارهای ICM روی تصویرسازی )64

شناسایی ماشین.. 64

Refrence. 65

A M onocular Solution to vision – based Acc in road vehicles. 66

1- توصیف سیستم پیگیری خط:66

2-شناخت وردیابی ماشین:67

سیستم حمل و نقل هوشمند. 69

تاریخچه ی ITS :70

تکنولوژیهای سیستم‌های حمل ونقل هوشمند. 71

Wireless communications. 72

Longer range:73

Computational technologies. 74

Floating Car Data:75

Sensing technologies:76

سنسور:76

  • Distance:77

Inductive loop detection. 78

Video vehicle detection. 78

Intelligent transportation applications. 79

مشکلات روشها84

مراجع. 85


سه شنبه 94 دی 22 , ساعت 8:5 عصر
در پژوهش حاضر، سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی مورد بررسی قرار گرفته است
دسته بندی روان شناسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 9727 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 103
بررسی سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

در پژوهش حاضر، سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی مورد بررسی قرار گرفته است. برای این منظور یک گروه نمونه 50 نفری (شامل 25 نفر از معلمان کودکان عقب مانده ذهنی و 25 نفر از معلمان کودکان عادی) از شهر تهران از طریق روش نمونه گیری طبقه‌ای انتخاب و تست اضطراب اشپیل برگر بر روی آنها اجرا شد. نتایج نشان داد که:

بین میزان اضطراب معلمان کودکان عادی و عقب ماندة ذهنی تفاوت معنادار وجود ندارد.

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

کلیات

مقدمه

بیان مسئله

هدف پژوهش

پرسش پژوهش

فرضیه های پژوهش

ضرورت و اهمیت پژوهش

تعاریف عملیاتی پژوهش

خلاصه فصل

فصل دوم

ادبیات و پیشینه تحقیق

اضطراب

تعریف اضطراب

بروز و پیامدهای اضطراب

انواع اختلالهای اضطرابی

عوامل داخلی و خارجی بوجودآورندة اضطراب

مبانی نظری

تبیین های روان ـ پویشی

تبیین های رفتاری نگر

موضع گیریهای انسانی نگر و هستی نگر

تبیین های شناختی

دیدگاه رفتارشناسی طبیعی و تبیینهای زیستی ـ رفتاری

معلم

تعریف معلم

ویژگی های معلم

عوامل اضطراب زای شغل معلمی

تعریف اضطراب معلم

استراتژیهایی که اضطراب معلم را کاهش می دهند

عوامل مخل مربوط به پیام دهنده (معلم)

عوامل اضطراب زای اجتماعی در رابطه با معلم

ترس از مشکلات

اقدامات درمانی کلی

مصرف بالینی داروهای ضد اضطراب

کاهش اضطراب

تحقیقات انجام شده و ضرورت پژوهش

فصل سوم

روش پژوهش

جامعه آماری

گروه نمونه

روش پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار پژوهش

روش گردآوری اطلاعات (طرح پژوهش)

روش آماری

خلاصه

فصل چهارم

یافته های پژوهش

تحلیل داده ها

فصل پنجم

بحث و تفسیر

نتیجه گیری

محدودیت‌های پژوهش

خلاصه پژوهش

منابع

پیوست

مقیاس اضطراب اشپیل برگر


سه شنبه 94 دی 22 , ساعت 8:4 عصر
اگر درباره مفرغهای لرستان، که در نواحی کوهستان‌های غربی ایران است، مختصری گفتگو نشود، شرحی که ما در بالا دربارهً مفرغ و آهن ایران داده‌ایم، کامل نخواهد شد تقریباً از سال 1930 به بعد تعداد زیادی اشیاء فلزی زیبا در بازار عتیقه فروشان جهان ارائه می‌شد که توسط خاک برداران غیر مجاز قاچاق گورستانهای قدیمی پیدا شده بود، این عده توجه کرده بودند که مقبره‌ه
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 213 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 71
ریخته گری (متالوژی)

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

اگر درباره مفرغهای لرستان، که در نواحی کوهستان‌های غربی ایران است، مختصری گفتگو نشود، شرحی که ما در بالا دربارهً مفرغ و آهن ایران داده‌ایم، کامل نخواهد شد. تقریباً از سال 1930 به بعد تعداد زیادی اشیاء فلزی زیبا در بازار عتیقه فروشان جهان ارائه می‌شد که توسط خاک برداران غیر مجاز قاچاق گورستانهای قدیمی پیدا شده بود، این عده توجه کرده بودند که مقبره‌هایی که دور و بر آنها به دقت با سنگ مفروش شده دارای زیور آلات و هدایایی است که با مردگان روزگاران کهن، که تا کنون تمدن آنها ناشناخته مانده است، دفن شده‌اند. طرح و هنرهای دستی که روی این اشیاء بکار رفته چنان زیبا و دل‌انگیز و عالی‌ است که کارشناسان را به شگفتی آورده است. پاره‌ای از این اشیا دارای حروف آشوری است که تاریخ و ساختشان را کاملاً مشخص می‌کند. چند تا از آنها متعلق به سدهً دوازدهم و دهم پیش از مسیح است، اما بیشتر به سده‌های هشتم و هفتم پیش از مسیح تعلق دارند. در فرهنگ مادی جهان باستان به ندرت می‌توان قطعاتی مانند مفرغهای لرستان دارای طرح و ترکیبی چنین پیچیده و پیشرفته یافت. نفوذ زیاد تمدن آشوری‌ها، هیتیت‌ها، حورانی‌ها و حتی سکاها را می‌توان در این اشیا دید؛ ولی شکل و چهرهً بسیاری از طرح‌های تپه سیلک نیز در آنها به خوبی نمایان است. با این حال آنچه همه باستان‌شناسان و متخصصان آثار باستانی بدان اذعان دارند استقلال و یگانگی هنر فلزکاری لرستان باستان در قیاس با تمدن‌های هم‌زمان یا همجوار کاسیها است. هنرمندان و صنعتگران لرستان در مفرغ‌ریزی استادی تام یافته و همچنین فن آهن کاری را هم آغاز کرده بودند. گویا بسیاری از اشیاء مفرغی به شیوهً ریخته گری دقیق با قالبگیری مومی ریخته شده است. این اشیا از لحاظ نمایاندن جزئیات کار، شکل و زیبایی چنان هستند که تنها با شیوهً ریخته گری بالا می‌توان آنها را تهیه کرد.

فهرست مطالب

فصل اول 2

مقدمه 3

تاریخچه ریخته گری و فلز کاری در ایران 4

نوع شغل 6

عمده فروشی یا خرده فروشی 7

نوع تولیدات ، خدمات ، فهرست تولیدات و خدمات 7

فوم های فلزی 8

انواع خدمات ارائه شونده در متالوژی 10

لیست محصولات 12

خدمات 14

فصل دوم 18

نیروی کار و استاندارد های نیروی مشغول به کار 19

مشخصات شرکت ریخته گری 20

ایمن سازی در کارخانه های ریخته گری 26

فصل سوم 36

رقبا و مصرف کنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران 37

مشتریان 37

نحوه اجرای CRM در محیط صنعتی کارگاه های ریخته گری 38

کانال های بازار یابی 40

بازارهای ریخته گری 40

فصل چهارم 43

روشهای جاری فروش محصول 44

نمایشگاه محصولات ریخته گری 44

اسکان و نحوه تبلیغات 47

نوع تبلیغات کالاهای تولیدی و خدمات 48

طرحهای توجیهی و امکان سنجی ویژه ریخته گری 52

روشهای جاری فروش محصولات 54

نوع کالاهای تولیدی 55

نحوه طراحی محیط کار 55

طراحی محیط کار 60

سهولت دسترسی مشتری به کالاهای ریخته گری با بازار MCT 62

فصل پنجم 65

پیشنهاداتی در این شغل 66

بحث و نتیجه گیری 68

پیشنهادات 69

منابع 70


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ